All I want for christmas is you...

... and som other stuff to :3 Försökt göra det lite lättare för mina släktingar iår då både min födelsedag och julafton kommer i december. Brukar aldrig komma på vad jag önskar mig men iår har jag faktiskt ansträngt mig.
Finns så otroligt många saker jag faktiskt vill ha när jag väll använder hjärnan ^^ Inte ens allt på denna lista, orkade helt enkelt inte ta alla kläder jag vill ha för det skulle bli en oändligt lång lista xD

1. EYESHADOW BRUSH - MEDIUM (106) från Make Up Store – 200 kr
2. BLENDING BRUSH (108) från Make Up Store – 175 kr3. Shading Angled (115) från Make Up Store – 195 kr
4. FOUNDATION BRUSH från Make Up Store – 295 kr
5. EYELASH – SMALL från Make Up Store – 165 kr
6. WHITE (Microshadow) från Make Up Store – 140 kr
7. Palette av Viva La Vida, Viva La Vida säljs bl.a på Åhlens, Lindex, Kicks och Cubus.
8. POLLUTION (Microshadow) från Make Up Store – 140 kr
9. Styling razor with 10 blades från http://www.baressoshop.se/products.php?product=Styling-razor-with-10-blades – 484 kr
10. Clip-on #613 från tajmahal.se – 780 kr
11. Cover All Mix från Kicks – 265 kr
12. Beauty Base Matifying Primer från Kicks – 89 kr
13. Garnier Roll-On Concealer
14. Gitarr stämmare, t.ex. Korg TM40 Stämapp./ Metronom från gitarren.e-line.nu – 450 kr
15. Öronmuffar, svarta lurviga
16. Oljefärgsats vattenlöslig Reeves från Clas Ohlson – 99 kr
17. Mjukisdress från BikBok, färg obetydlig.
18. WeSC Bongo - White från Cdon – 699 kr
19. Escape The Fate, This War Is Ours från Cdon – 119 kr
20. Dead By April, Dead By April från Cdon – 79 kr
21. Bandtröjor
22. Pengar (såklart)
23. Armband
24. Pengar för Tatuering
25. Pierca läppen

Kommentarer
Postat av: Ida we

Vill ha båda Escape The Fates senaste AHH. För den nya visade sig vara bra ju. :D Band tröjor med ! Och min svarta ögonskugga från MUS... sönder D: Typ viktigaste som finns av ögonskuggor. Den är asbra!

2010-11-11 @ 21:35:44
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0