Raise a glas and lets toast to it

Tillslut är dagen kommer idag, den 9 December 2010, har jag funnits på denna jord i 18 år!
Firades hos mamma förra helgen då jag är hos pappa nu. Nu är det alltså dags för mig att välkommna vuxenlivet eller hur var det nu?
Får börja gå ut på krogen och äntligen vara med på studentfesterna på statt, är ingen liten skrutt längre. Får lagligt ta körkortet, dock seg som jag är är jag just nu bara i stadiet att fixa lämpen *oops*. Jag får börja jobba i olika affärer förutom mataffärer.
Dock känner jga mig inte en dag äldre än 15? Ne kanske till och med 12. Är både otroligt barnslig till sinnes men endå mogen enligt mor min. Framtiden närmar sig nu snabbare än någonsin men det vill jag inte tänka på nu utan bara ha det roligt med mina kompisar :)
Man fyller ju bara 18 en gång right ;)

Min kära Ruben har redan börjat firandet med en Tequila Rose i ena handen och en Baja Päron i andra!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Mogt barnslig är bäst! Bara man vet i vilka tillfällen man ska vara vad så är det bra :)

2010-12-09 @ 19:57:40
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0