Nytt löshår

Poff så gick 1000 :- av min födelsedagskassa upp i rök xD
Men detta var endå något jag sagt i typ ett halvår att jag ska köpa så fort jag har pengarna till det så varför vänta ^^ Resten ska jag faktiskt försöka spara tills efter jul ivf ;)
Förra gången jag hade löshår använda jag clip-ons men denna gången så tänker jag vara dum mot håret och limma! Känns bara bättre för mig nu så jag alltid får ha det långa hårsvallet, känns mer äkta då på något vis även om jag vet att det är fejk :P (fin mening)

Köpte håret från Rapunzel of Sweden denna gång, lite risktagande då jag aldrig köpte därifrån men folk säger att det är dem och Taj Mahal man fått bäst hår ifrån så är bara att hålla tummarna denna gång.
Känns lite jobbigt att jag inte kommer sätta i det fören efter jullovet typ. För först är ju bloggkampen nära sitt slut och vill inte riskera att förstöra löshåret direkt med att färga det grönt. Sen så ska jag vara skabb nummer ett nu under jul och låta bli att färga en stund ^^ Får se hur allt löser sig! Vet att detta var så inttresant!

Saknar också dem bruna linserna D: min ögonförg är så tråkig xD
Trackback
RSS 2.0