Nostalgi och Saknad


Bättre sen än aldrig antar jag att se dem två nya musikvideosarna från TH. Dock hittade jag bara Mädchen aus dem All men ljud, dumma youtube som ska ta bort ljudet hela tin!
Fast båda videosarna är typ samma sak, Hurricanes and Suns är som denna förutom att dem börjar med vars dem är i dag och slutar där dem började.

Saknar tiden då jag var ett extremt fan, hur irreterande jag än må ha varit för människorna i min omgivning.
Hur lycklig man kunde bli bara av en bild eller en nyhet. Hur man ständigt hängde på THF och läsde intervjuver, pratade med andra fans om skvaller och ny info.
Inget av det är kvar nu sorgligt nog, tror allt sjönk efter alla nya förändringar. Hade den där rushen i någon månad efter konserterna men det är inte samma.
Nu när jag såg dessa videos så märktes det under vilken period av deras kändisskap som jag älskade dem som mest, för den känslan kom upp igen då dem spelade förbi Monsoon, Rette Mich Live och Zimmer 483 Live.

Men nu så är jag tillbaka till att ha nya favoritband lite nu och då, helt beroende på vad jag hittar för musik. Gillar fortfarande mina älskade pojkar men "the #1 fandom" är nu över. Dock väldigt glad att jag fått vara med om att verkligen älska ett band och ägna så mycket tid åt dem.

Fandom started → 12.06.2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0