My body’s shaking there’s no turning back

16 November 2010, påväg mot Bullet
Anlände till stockholm runt 7 på morgonen, har inte biljetten nära så vet inte det exakta klockslaget. Efter att ha åkt i en bastu hela vägen pågrund av dem brännheta elementen som satt på väggerna. Vi hade inget att göra då vi inte hade incheckningen på hoteller fören 14.00 så vi valde att hänga på centralstationen i ca två timmar där jag bland annat försökte väcka mig själv till liv med en latte från Donken.

Men såklart blir man väldigt uttråkad av att bara sitta där så vi bestämde oss för att bege oss mot hotellet för att se om vi kanske kunde lämna väskorna där och sedan vandra runt på stan. Tur för oss fick vi checka in direkt :) På ett litet micro hotell ;)

Så det blev att fixa till sig lite och dra en vända på stan innan vi åkte till annexet för att börja köa, vi var framme vid annexet vid halv tre, tre någon gång kommer faktiskt inte ihåg :P Kim och Jocke var inte precis peppade på att köa, tur för det att ETF inte skulle vara där för då skulle jag och Ida velat dra iväg mycket tidigare ^^ Man blev riktigt glad när man kom fram och såg att kön var minimal, men såklart kom ju människor som kände någon längre fram och ställde sig med dem så blev mer folk framför oss efter en stund. Ska dock inte klaga Linnea och Oscar fick ju ställa oss med oss sen också.

Blev väldigt kallt efter att tag så vi gick in och köpte en filt för extra värme, två och två gick i stort sett hela tiden för att värme sig inne i Globen gallerian elelr köpa något att äta :) Tittade på parlamentet och skrek Bulle med jämna mellanrum, efter ett tag bytte vi ut det mot Kanel. Dem bakom oss skrek nog Bullet men det lät mer som om dem sade Bulle och vi tyckte det var roligare att haka på det ;)

Vid insläppet så fick man lämna väskan och jackan i garderoben sedan fick man ställa sig i fast inomhus :P så blev typ två timmars väntan där också, kuuul...

Men till slut så kom man in, såklart så försökte vakterna stoppe en när man kom kutande som en galning så man var tvungen att vejja för dem sen så lyckades jag bli knuffad i ryggen så jag föll ner på mina knän vilket resulterade i två skrapsår (inte alls farligt) och att typ fem pers snubblade över mig xD Under denna tumult så lyckades Kim och Ida försvinna från oss. Trots mitt fall kom jag enda fram på andra raden, så i stort sett längst fram med Linnea, Oscar och Jocke ^^

Stackars lilla Ida och Kim ^^ Well dags att avbryta nu, ska försöka få upp bilderna och videosarna från själva konserten också men med min lathet kan jag inte lova när ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0