Everybody's Stereo...

Lite stolt äver mig själv faktiskt :D Har varit väldigt produktiv idag när det kommer till mitt projektarbete och fåt väldigt mycket gjort på båda tavlorna.
Har laddat upp ett inlägg tidigare HÄR där jag som introducerar mitt projektarbete. Nu tänkte jag alltså göra en update ;)


↑ Everybody's Fool
↓ Lost In Stereo

Är fortfarande inte helt säker på den tredje bilden =/ Men det löser sig nog i sinom tid ;)
Har även lite mer saker jag arbetar på och som är klar som jag kommer slänga upp här någon gång snart för att fylla ut denna kategori lite ;)

Kommentarer
Postat av: majapersson'

fin blogg ! :)

kolla gärna in på min med. Kram

2010-12-19 @ 14:54:45
URL: http://majapersson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0